פילוסופיית דייט שני? מתי כדאי להציע?


  1. פילוסופיית דייט שני? מתי כדאי להציע?
  2. מתי יתקשרו אליי לדייט שני?
  3. הרגשתם שהדייט הראשון היה מדהים, אבל לא המשכתם לדבר אחרי… יש למה לנסות ולדבר על דייט שני?
  4. אני מחכה להרגשה של “כשיודעים, יודעים” אחרי הדייט הראשון אבל לא היה לי את זה. למה? וכדאי לי לצאת לדייט שני?

פילוסופיית דייט שני? מתי לקבוע דייט שני?

פילוסופיית דייט שני? מתי כדאי להציע? הייתה לנו איזו פאוזה על תקופת הדייטים בשנת 2020, אך ככל שהמצב נרגע, כך יותר ויותר רווקים ורווקות מוצאים את עצמם שבים לסצנה וחוזרים לצאת לדייטים, להכיר ולגלות אנשים חדשים. כמה חיכינו לזה! 

ועם החזרה, שוב עולות כל אותן שאלות ישנות נושנות שאין לנו תשובה עליהן, כמו אם כדאי לצאת לדייט שני ואם כן, מתי בכלל לדבר איתם?

פילוסופיית דייט שני? מתי כדאי להציע?

מתי יתקשרו אליי לדייט שני?

פילוסופיית דייט שני? מתי כדאי להציע? חשוב לזכור שלכל אחד יש רעיון משל עצמו לדייט המושלם וכיצד הוא אמור להיות. אנחנו תמיד אומרים שאם נהניתם בדייט הראשון, כדאי לכם להעלות את הרעיון לדייט שני 24 אחרי הדייט הראשון. כך תוכלו לראות מה הם אומרים אחרי שהדייט שקע וגם הייתה קצת שיחה במהלך היום לראות איך האווירה אחרי.

אם אתם מחכים שהבנאדם השני יציע לכם לצאת שוב, כדאי לחכות בין שלושה לחמישה ימים. אם הם עדיין לא הציעו לכם לצאת שוב, כדאי לכם לנקוט יוזמה ולהעלות את השאלה בעצמכם, כדי לדעת אם יש למה להמשיך או שזה הזמן לעשות NEXT. פילוסופיית דייט שני? מתי כדאי להציע?

הרגשתם שהדייט הראשון היה מדהים, אבל לא המשכתם לדבר אחרי… יש למה לנסות ולדבר על דייט שני?

פילוסופיית דייט שני? מתי כדאי להציע? אם צחקתם בדייט, חייכתם, מגע בדייט שני, החלפתם סיפורים והרגשתם שיצרתם חיבור אמיתי, זה בהחלט סימן טוב. אם הם מדברים על זה שהם רוצים לתכנן אתכם תוכניות בעתיד, זה גם מאוד מבטיח כי הם חושבים קדימה ורואים אתכם בעתיד שלהם.

ועם זאת, תקשורת אמיתית היא המפתח. אם אתם לא שומעים שום דבר במשך מספר ימים ואתם מרגישים שיש משהו ביניכם, קחו את זה בידיים ותנסו לבדוק אם הם פנויים לפגישה שנייה. תמיד עדיף להבין ולסגור קצוות פתוחים, מאשר לחכות ולהמשיך לתהות.

אני מחכה להרגשה של “כשיודעים, יודעים” אחרי הדייט הראשון אבל לא היה לי את זה. למה? וכדאי לי לצאת לדייט שני?

פילוסופיית דייט שני? מתי כדאי להציע? לאן לקחת בחורה לדייט שני? אם הניצוצות לא עולים בכם אחרי הדייט הראשון, זה לגמרי מובן. אחרי הכול, דייטים ראשונים הם ממש לא כמו בסרטים: הם מביכים, הם מתחקרים והאנרגיות לא תמיד מאוזנות אחת עם השנייה וזה בסדר. מה שכן, חשוב להגיע אליהם עם הציפיות המתאימות ולהבין שכל פעם ראשונה היא מלחיצה, ושלכולנו גם יש דברים בחיים שעשויים להשפיע עלינו או על הדייט שלנו ולהלחיץ אותנו.

במילים אחרות, אנחנו לא יכולים לשלוט בכל דבר ודבר בחיים או בדייט, לכן כדאי לתת לאדם השני ליהנות מהספק, גם אם התחושה הזו לא הציפה אותנו ברגע שפגשנו אותם. אנחנו כבר לא בבית ספר, ולפעמים בחיים מבוגרים יש להיות סבלניים ורק אחרי שמכירים ובאמת נחשפים לאדם השני, מבינים כמה הוא מדהים.

גם אם לא הייתה לכם את תחושת הזיקוקים הזו, אם אתם מרגישים שיש פה פוטנציאל, כדאי לנסות ולזרום על דייט שני כדי לראות לאן הפוטנציאל הזה יכול להוביל. מי יודע? אולי הדייט השני ישנה את כל התמונה?


כתיבת תגובה

אל תפספס את האפשרות למצוא אהבה

הצטרף עוד היום והגדל את סיכוייך למצוא אהבה במאות אחוזים.

הצטרפו עוד היום

אנו מציעים לכם להרים את הכפפה, ולהתחיל לחפש את החצי השני שלכם כבר עכשיו, אנחנו נעשה הכל כדי שהתהליך יהיה כיפי ונעים ניתן לכם טיפים לדייט המושלם ועוד... מוכנים להתחיל?

הירשם עכשיו

נבנה ב ❤ ע”י Studione.co.il בניית אתרים כל הזכויות שמורות © ל IMIN.CO.IL

דילוג לתוכן