קיץ האהבה של 2021 בעיצומו

קיץ האהבה של 2021 בעיצומו

קיץ האהבה של 2021 בעיצומו והוא הולך להישאר איתנו כל השנה כן, הקיץ הרותח הזה בהחלט עלה בכמה רמות על שנה הבאה, ולפי השמועות המדינה שלנו נשארת לוהטת ופתוחה גם לאורך השנה. כשיותר ויותר רווקים ורווקות רק מחכים לפרוץ את הדלת ולצאת לאוויר העולם, מעולם לא היה פשוט יותר למצוא את האהבה האמיתית מעבר לפינה. 

והסטטיסטיקה לא מאכזבת אותנו: נמצא כי 70% מהרווקים והרווקות במדינה מוכנים לצאת כמה שיותר הקיץ, וגם לבסס מערכת יחסים רצינית ועמוקה יותר. מוכנים לחוות את כל האהבה הזו ולהכיר בעצמכם?

טיפים למיקסום קיץ האהבה של 2021

תהיו ברורים בנוגע לכוונות שלכם

קיץ האהבה של 2021 בעיצומו רווקים לא רוצים לבזבז את הזמן שלהם, במיוחד אחרי 2020 העייפה. אם אתם מחפשים משהו קליל, זה מגניב, אבל תהיו כנים בנוגע לכך מראש. כשגורמים לאדם השני לפתח ציפיות מוקדם עלולים להכאיב לו. הכנה מוקדמת לא רק עוזרת לכם למצוא מישהו/י שרוצים בדיוק את מה שאתם רוצים, אלא גם נמנעים מלהשלות אחרים ויכולים להתרכז בלהכיר וליהנות.רווקים לא רוצים לבזבז את הזמן שלהם, במיוחד אחרי 2020 העייפה. אם אתם מחפשים משהו קליל, זה מגניב, אבל תהיו כנים בנוגע לכך מראש. כשגורמים לאדם השני לפתח ציפיות מוקדם עלולים להכאיב לו. הכנה מוקדמת לא רק עוזרת לכם למצוא מישהו/י שרוצים בדיוק את מה שאתם רוצים, אלא גם נמנעים מלהשלות אחרים ויכולים להתרכז בלהכיר וליהנות.

אל תפחדו לספר אם אתם מחוסנים או לא

קיץ האהבה של 2021 בעיצומו אנחנו יודעים שקורונה זה לא סקסי, ובערך הדבר האחרון שרוצים לדבר עליו עכשיו, אבל תרגישו חופשיים להעלות את השאלה:

התחסנת?”

אחרי הכל, יותר מ- 50% מהמגיבים לסקר רצו לדעת אם מי שהם יוצאים אתו התחסן או לא, אז כדאי פשוט “לשים את זה על השולחן” לפני שעולים על השולחן. 

זכרו שדייטינג זה תהליך

בואו נהיה אמיתיים לרגע בחיים: לא כל דייט שאתם יוצאים אליו עכשיו עושה לכם פרפרים בבטן… מה מוסר ההשכל? אם לא הלך, אז לא הלך, פשוט אומרים תודה על החוויה ועושים NEXT.

מה גם, שאפילו הדייט הכי כושל בעולם הוא אחלה הזדמנות ללמוד על עצמך ועל החיים. אחרי הדייט, נסו לחשוב מה היה טוב ומה לא, מה אהבתם ומה רציתם לכבות? כך תוכלו להיות חכמים יותר בפעם הבאה ולדעת ממה להתחמק מראש. קיץ האהבה של 2021 בעיצומו



אל תצאו גמורים

יש לכם דייט כל יום בשבוע? איזה כיף! אבל גם כבד… אל תשכחו להשקיע גם בעצמכם ולנוח, לישון טוב, לעשות את מה שאתם אוהבים ולשמור על קשר עם האנשים שכבר אוהבים אתכם, כמו המשפחה והחברים. 

ברור שחיי הדייטינג ממכרים, אבל כדאי להימנע משחיקה מכל היציאות לפני שאתם יודעים מה אתם מחפשים בכלל. לפעמים גם מותר לקחת הפסקה ופשוט ליהנות מהחיים וממה שיש.  

כל מה שנחוץ לך, זה אהבה

הביטלס.

תברחו מאותות אזהרה

קיץ האהבה של 2021 בעיצומו לא רוצה לאסוף אותך כשאת מחפשת בחור לחופה? לא אוהבת את החברים שלך ורוצה שתפסיק להקשיב למוזיקה שאתה אוהב? עושה לך סצנות קינאה ולא מתאים? אז אולי כדאי לעצור כאן.

תקשיבו לאינטואיציה שלכם

תחפשו אטרקציות חדשות

ואם כבר דיברנו על שחיקה… בבקשה אל תצאו עם כל דייט לאותו מקום. עונה חדשה, אנשים חדשים, מקום חדש. 

אמנם זה כיף ללכת לפאבים ולמסעדות שאתם מכירים ומרגישים בהם נוח, אבל מאוד מומלץ לא להפוך אותם למקום הקבוע להביא אליו אנשים חדשים, גם כי התהליך נעשה שגרתי ומאבד מהקסם שלו, וגם כי המקום מאבד מעצמו וככל הנראה לא תחזרו אליו שוב לעולם בעתיד.

לפעמים, כדאי לנסות מקום חדש או אפילו פעילות חדשה: גלישה, קיאקים, טיול בשוק, פארק מים, ים וכדומה. זו דרך מושלמת לשמור על הדייטים רעננים וכיפיים עם טוויסט בכל פעם.

אל תתפשרו!

אחרי השנה 2020, יכול להיות שהרבה מכם מרגישים כי עדיף לצאת עם כל אחד, העיקר לא להיות לבד. אבל אל תורידו את הסטנדרטים שלכם. אם אתם הולכים לכמה דייטים עם מישהו/י ורואים שהכימיה פשוט לא שם, תהיו כנים איתם ועם עצמכם ופשוט תמשיכו הלאה. זכרו, קיץ עכשיו, כך שאין שום סיבה לוותר על זיקוקים. 


כתיבת תגובה

אל תפספס את האפשרות למצוא אהבה

הצטרף עוד היום והגדל את סיכוייך למצוא אהבה במאות אחוזים.

הצטרפו עוד היום

אנו מציעים לכם להרים את הכפפה, ולהתחיל לחפש את החצי השני שלכם כבר עכשיו, אנחנו נעשה הכל כדי שהתהליך יהיה כיפי ונעים ניתן לכם טיפים לדייט המושלם ועוד... מוכנים להתחיל?

הירשם עכשיו

נבנה ב ❤ ע”י Studione.co.il בניית אתרים כל הזכויות שמורות © ל IMIN.CO.IL

דילוג לתוכן